Середа, 16.07.2025, 15:45
Вітаю Вас Гість | RSS

НВК "ЗОШ І-ІІ ст-д/с" с.Мельники-Річицькі

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Психологічна служба

Золоті правила класного керівника

  • Бути особистістю, до якої діти тягнутимуться.

  • Вчитель повинен викликати любов і повагу дітей до себе. А це можливо, коли він сам любить, поважає та піклується про кожну дитину, й у стосунках з нею чесний і відвертий.

  • У вчителя не має бути «любимчиків».

  • Вчитель має бути веселим, жартами підтримувати і заохочувати позитивне.

  • Вчитель повинен правильно використовувати свій час, щоб поповнювати запас енергії завдяки природі, мистецтву, хоббі, літературі тощо.

  • Вчителю слід завжди бути доброзичливим. Немає в дитині нічого такого, що вимагало б жорстокості. Зло перемагають добром, любов’ю.

  • Завдання вчителя як особистості: знайти себе в собі, оволодіти собою і допомогти дітям осягнути це також.

  • Учитель повинен володіти мистецтвом індивідуальних бесід з дитиною, підтримати вогник самоповаги, гідності. Самоповага до себе народжується із радощів за себе, за свій успіх.

  • Класний керівник має створити доброзичливий учнівський колектив, в якому кожна дитина пам’ятає, що поруч з ним людина, на інтереси якої треба вважати.

  • Педагог мусить мати гаряче серце, але діяти виважено, не допускати поспішних, непродуманих рішень, не залежати від настрою.

  • Вчителю слід дорожити довір’ям дитини, любити її, захищати, поважати її почуття. Тоді між учителем і дітьми складатимуться доброзичливі, щирі стосунки.

  • Вчителю разом з батьками необхідно виховувати у дітей самодисципліну, боротися з лінощами.

  • Умійте керувати емоціями, знайте ціну кожному слову, тонові, пам’ятаючи народну мудрість: «У ножа одне лезо, а в слова – їх сотні», - не вимагайте від дитини неможливого, будьте терплячими.

  • Підтримуйте кожне досягнення учня!

  • Надихайте учня на подальші перемоги!

  • Хваліть, не бійтеся перехвалити!

  • Є безліч причин, через які учень не вчиться. Зосередьтеся на одній з них. В чому винний я, як вчитель?

  • Примушення викликає ненависть до навчання – не примушуйте!

  • Визначте, що цьому учневі потрібно: Суворість? Похвала? Чи, може, його слід залишити у спокої?

  • Терпіть! Любов до навчання часом спалахує несподівано, сама собою.

  • Пам’ятайте, що двійка – ворог цікавості і творчості.     

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Липень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів